دانلود تحقیق درمورد مشخصات و ويژگي هاي كلي نرم افزار

دانلود تحقیق درمورد مشخصات و ويژگي هاي كلي نرم افزار

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد مشخصات و ويژگي هاي كلي نرم افزار

با دانلود تحقیق در مورد مشخصات و ويژگي هاي كلي نرم افزار در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مشخصات و ويژگي هاي كلي نرم افزار را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مشخصات و ويژگي هاي كلي نرم افزار ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مشخصات و ويژگي هاي كلي نرم افزار

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:86 صفحه

قسمتی از فایل:

اين نرم افزار همان طور كه در فرم تاييديه پروژه تعيين شده داراي دو بخش اصلي مي باشد. بخش اول كه شامل آزمون راهنمايي و رانندگي است و بخش دوم كه شامل تشخيص حق تقدم مي باشد.

اين نرم افزار با Visual Basic نوشته شده كه بانك آن نيز Access 2000 طراحي و پياده سازي شده است.

اين نرم افزار در چندين فرم و يك Moudule طراحي شده است. كه در فصل هاي بعدي به طول كامل در مورد فرم هاي برنامه توضيحاتي داده شده است كه در فصل هاي بعدي به طور كامل در مورد فرم هاي برنامه توضيحاتي داده شده است. اين برنامه علائم راهنمايي و رانندگي را به طور كامل شامل مي شود. به اين ترتيب كه از كاربر در قسمت آزمون از علائم و تابلوها آزمون گرفته مي شود. و آزمون به صورت تستي و سه جوابي مي باشد و اين امكان به كاربر داده شده كه گزينه را با كليك كردن ماوس انتخاب كند بعضي از اين سوالات شامل عكس و بعضي از سوالات طبق دفترچه آزمون آئين نامه شامل عكس و تصوير نمي باشند.

از ويژگي هاي مهم اين نرم افزار هوشمند بودن آن است.

به اين معني كه كاربر در قسمت دوم پروژه (تشخيص حق تقدم)، حالات مختلف را به كمك Mouse و شكل هاي موجود (ماشين- سه راه- چهارراه- ميدان- تابلو حق تقدم) را به انتخاب خود طراحي مي كند و كامپيوتر با الگوريتمي كه براي آن پياده سازي شده همان زمان حق تقدم را نشان مي دهد.

 

 

 

 

نحوه استفاده

و

كار با نرم افزار


نحوه نصب و راه اندازي

براي نصب اين نرم افزار كاربر مي بايست روي فايل Setup.exe كليك كند و بعد از كليك كردن فايل، فايل اجرا مي شود و برنامه از كاربر مسيري را براي نصب اين نرم افزار دريافت مي كند بعد از دادن مسير و تاييد آن نرم افزار شروع به نصب شدن مي كند. بعد از نصب، كاربر كافيست روي فايل Project.exe كليك كند.


شروع منوها

پس از نصب و اجراي برنامه فرم زير را مشاهده مي كنيد:

اين فرم از كاربر مي خواهد كه تاريخ آزمون را وارد كند كاربر بايستي تاريخ را به طور دقيق وارد نمايد. به عنوان مثال اگر امروز بيست و نهم آبان ماه سال 1381 باشد كاربر بايستي آن را به صورت 29/08/1381 وارد نمايد تا بتواند وارد برنامه شود در غير اين صورت سيستم منتظر مي ماند تا كاربر تاريخ صحيح را با فرمتي كه در سطح بالا توضيح داده شد وارد كند. بعد از اينكه كاربر تاريخ را به طور كامل وارد كرد فرم اصلي نرم افزار بر روي صفحه مونيتور نمايان مي شود. اين فرم به صورت زير مي باشد:

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر