دانلود تحقیق درمورد پيشرفت صنايع در عصر تکنولوژي

دانلود تحقیق درمورد پيشرفت صنايع در عصر تکنولوژي

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد پيشرفت صنايع در عصر تکنولوژي

با دانلود تحقیق در مورد پيشرفت صنايع در عصر تکنولوژي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق پيشرفت صنايع در عصر تکنولوژي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق پيشرفت صنايع در عصر تکنولوژي ادامه مطالب را بخوانید.

 

نام فایل:تحقیق در مورد پيشرفت صنايع در عصر تکنولوژي

فرمت فایل: word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:27 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه:

امروزه با توجه به پيشرفت سريع صنايع در عصر تکنولوژي در سرتاسر کره‌ي خاکي اهميت بهره‌گيري هر چه بيشتر کشورها از علوم به روز در تمامي زمينه‌ها کاملاً ملموس است. طبيعتاً براي به مرحله‌ي عمل در آوردن و به کارگيري اين علوم وجود کارشناسان و علم آموختگان غير ضروري است. در غير اينصورت با وجود يکسري تئوريات ؟؟؟ به هيچ وجه دست به تحول و پيشرفت نخواهد زد و حتماً بايد تمام اين تئوريها و نظريات به صورتي تجربي و عملي به مرحله‌ي ظهور برسد. از اين رو در تمامي مراکز و محافل علمي دنيا عملي کردن تئوريات از جمله آزمايشات و تستها هر چه بيشتر در نظر علم آموختگان خواهد بود. در راستاي اين هدف بزرگ تمامي دانشگاه‌ها و دانشکده‌هاي صنعتي کشورمان پس از دوراني تربيت دانشجويان و دانش آموختگان آنان، دوره‌اي را نيز براي کارآموزي و در واقع هدايت دانشجويان بسوي کارهاي عملي و تجربي براي آمادگي هر چه بيشتر آنان و حضور در بازار کار کشور در نظر گرفته‌اند.

اين راهکار وسيله‌اي است براي محک دانشجويان هم از اين حيث که اطلاعات و قابليت‌هاي تئوري و عملي خود را بسنجند و هم از اين جهت که خود را براي ورود به بازار کاري کشور آماده نمايند. که هر دوي آنها از اهميت خاصي برخوردارند. بنده نيز از اين قاعده مستثني نبوده و پس از گذراندن دوران تحصيل خويش در مقطع کارشناسي در رشته‌ي مديريت صنعتي جهت تکميل تحصيلات خويش دوران کارآموزي‌ام را در کارگاه سما گذراندم که ذيلاً به طوري کامل توضيح داده خواهد شد.

کلياتي دربار‌ه‌ي تاريخچه، نحوه‌ي عملکرد و خدمات ارائه نشده از سوي کارگاه قالبسازي سما:

کارگاه سما در سال 1365 با مديريت آقاي مرتضي کاظمي تأسيس شده و فعاليت خود را به طوري رسمي آغاز نمود. هدف اصلي احداث اين مرکز ارائه خدماتي نظير ساخت قالبهاي صنعتي (سنبه، ماتريس، پلاستيک، دايکاست و غيره)؛ طراحي، مدل‌سازي و نقشه‌کشي قالبها و قطعات صنعتي و ساير خدماتي که در راستاي ساخت قالبهاي صنعتي مي‌باشد امروزه اين مرکز با به کارگيري دستگاه‌هايي نظير اسپارک، دستگاه‌هاي کنترل عدي تراش و فرز، دستگاه تزريق پلاستيک و گازگير و آسياب مواد تزريقي از جمله مراکز به روز قالبسازي در کشورمان به حساب مي‌آيد. مکان اين مرکز تا کنون چند بار دستخوش تغيير شده است. در اين کارگاه پنج کارگر مشغول به کار مي‌باشند که علاوه بر موارد مذکور در بالا از وسايلي نظير تراش، فرز، دريل، اره لنگ، دستگاه‌هاي تقسيم و صفحه تقسيم، تايلکپف و وسايل اندازه‌گيري حدي ساعتي و ديجيتالي و ساير وسايل مورد نياز در کارگاه‌هاي قالبسازي بهره مي‌برند. اين کارگران تحت نظارت آقاي مرتضي کاظمي در پروژه‌هايي شرکت دارند که صادقانه بايد بيان کرد که کمک شاياني براي پيشبرد اهداف صنعتي و گام موثري براي ارتقاي سطح فن قالبسازي در کشور عزيزمان ايران مي‌باشد.نحوه‌ي عملکرد و گذراندن دوره‌ي کارآموزي اينجانب در کارگاه قالبسازي سما:

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر