دانلود تحقیق درمورد نرم افزار مكس

دانلود تحقیق درمورد نرم افزار مكس

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد نرم افزار مكس

با دانلود تحقیق در مورد نرم افزار مكس در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق نرم افزار مكس را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق نرم افزار مكس ادامه مطالب را بخوانید.

 

نام فایل:تحقیق در مورد نرم افزار مكس

فرمت فایل: word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:49 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

در اين جا  به معرفي نسخه جديدي از برنامه مكس يعني 3DSMax8 مي پردازيم. كساني كه قبلاً با نسخه هاي قديمي تر مكس كار كرده اند ، اولين سؤالي كه در ذهنشان به وجود     مي آيد اين است كه چه امكانات جديدي به نسخه 8 مكس اضافه شده است . اما شمايي كه براي اولين بار پا به اين دنياي 3 بعدي گذاشته اند با اجراي برنامه مكس اولين چيزي كه ذهنتان را مشغول مي كند نماها ، منوها ، نوارها و دكمه هاي بسيار مكس مي باشد. مطمئناً اين ذهنيت در شما بوجود مي آيد كه وارد چه دنياي وسعي شده ايد . در ابتدا اين نويد را به شما مي دهم كه با تمرين و پشتكار فراوان مي توانيد در اين دنياي 3 بعدي به راحتي فعاليت كنيد. در بخش اول به معرفي پنجره ها و نماهاي مكس مي پردازيم.

آشنايي با پنجره مكس

در ابتدا به معرفي كامل بخش هاي مختلف پنجره مكس مي پردازيم.

Titlebar  ( نوار عنوان )

Menu bar (نوار ليست )

 Main Toolba(نوار ابزار اصلي )

Reactor

 Command Panel(تابلوهاي فرمان )

 Object Categories( دسته موضوعات )

 Sub – Object Categories( زير مجموعه دسته موضوعات )

Object Type

Viewport  ( نما ـ زاويه ديد )

10ـ  Viewport Navigation Control( كنترل و دست كاري در نماها )

11ـ  Animation Control( كنترل كننده انيميشن )

12ـ  Coordinate Display( نمايش دهنده مختصات )

13ـ  Statusbar and Prompt Line  (نوار وضعيت و خط متن رساني )

14ـ MaxScript Mini Listener

15ـ Trackbar

16ـ Time Slider  ( لغزنده زمان )

Menu bar  :

File : منوي File شامل فرمان هايي براي ايجاد يك صحنه جديد (New) باز كردن فايل (Open) ، ذخيره كردن صحنه و موضوع ايجاد شده (Save) ، بازخواني مجدد مكس (Reset)، ادغام كردن موضوعات و صحنه (Mege) ، قابليت Import  و Export موضوعات ايجاد شده و مي شود كه با اين فرامين در قسمت هاي جلوتر بيشتر آشنا خواهيد شد.

Edit : اين منو نيز داراي فرمان هايي براي بازگشتن از اشتباه انجام شده (Undo & Redo ) آماده شدن براي انجام كاري كه از سرانجام آن اطلاعي نداريد  (Hold & Fetch ) و انواع انتخاب ها (Select) مي باشد.

زماني كه اشتباهي را در كاري انجام داديد براي بازگشتن به حالت قبل كافيست يك بار روي گزينه Undo  كليك كنيد تا يك مرحله به عقب برگردد . هرباري كه Undo  را انتخاب كنيد يك مرحله به عقب باز مي گردد. اما كار Redo بر عكس Undo است. Redo  مراحل به عقب برگشته شده را دوباره به حالت اول برمي گرداند . اما چه زمان از Hold و Fetch استفاده مي كنيم ؟ براي مثال در حال ساخت يك مدل 3 بعدي هستيد و مي خواهيد اصلاح گري هايي را بر روي آن اعمال كنيد كه از نتيجه كار آن مطمئن نيستيد. در اين صورت روي دكمه Hold يكبار كليك مي كنيد. سپس تغييرات خود را انجام مي دهيد ، كه ممكن است اين تغييرات بيش از مقداري باشد كه بتوان از طريق Undo به مرحله قبل از تغييرات بازگشت . بنابراين هر زمان كه خواستيد به همان مرحله قبل از اعمال تغييرات برگرديد كافيست روي دكمه Fetch كليك كنيد. با اين كار به زماني برمي گرديد كه از Hold استفاده كرده بوديد.

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر