دانلود تحقیق درمورد جمعيت کشور

دانلود تحقیق درمورد جمعيت کشور

0 1.3k
دانلود تحقیق درمورد جمعيت کشور

با دانلود تحقیق در مورد جمعيت کشور در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق جمعيت کشور را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق جمعيت کشور ادامه مطالب را بخوانید.

 

نام فایل:تحقیق در مورد جمعيت کشور

فرمت فایل: word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:31 صفحه

قسمتی از فایل:

براساس برآوردهاي مرکز آمار ايران ، جمعيت کشور بهار امسال به 67 ميليون نفر رسيد. به گزارش تازه هاي آمار که از سوي مرکز آمار ايران انتشار يافت ، جمعيت کشور در بهار امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 1.47 درصد رشد داشت.
براساس اين برآورد، جمعيت کشور در بهار امسال به تفکيک مناطق شهري و روستايي به ترتيب بيش از 44ميليون و 771هزار نفر و 22ميليون و 705هزار نفر بود ، به عبارت ديگر 66.4 درصد جمعيت کشور را افراد شهرنشين و 33.6 درصد را جمعيت روستايي تشکيل داد. همچنين امسال برآورد جمعيت کشور به تفکيک استان ها نشان مي دهد که بيشترين جمعيت در استان هاي تهران ، خراسان ، اصفهان ، فارس و آذربايجان شرقي سکونت دارند. طبق اين برآورد، استان تهران بيش از 11ميليون و 931هزار نفر جمعيت دارد و 87درصد از اين جمعيت در مناطق شهري زندگي مي کنند.

 

 

 

 

آمار معتادان کشور

جاي شگفتي است که با وجود همه تلاشها و مبارزات صورت گرفته عليه مصرف مواد مخدر، رئيس اداره پيشگيري و درمان سوئ مصرف مواد مخدر وزارت بهداشت اعلام کرد: براساس نتايج يک پژوهش، آمار معتادان کشور به 3 ميليون و 700هزار نفر رسيده است.                                                                                                                       

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر