دانلود تحقیق درمورد ميزان تاثير مشارکت کارکنان در ارزشيابي عملکرد بر رضايت شغلي

دانلود تحقیق درمورد ميزان تاثير مشارکت کارکنان در ارزشيابي عملکرد بر رضايت شغلي

0 2.5k
دانلود تحقیق درمورد ميزان تاثير مشارکت کارکنان در ارزشيابي عملکرد بر رضايت شغلي

با دانلود تحقیق در مورد ميزان تاثير مشارکت کارکنان در ارزشيابي عملکرد بر رضايت شغلي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ميزان تاثير مشارکت کارکنان در ارزشيابي عملکرد بر رضايت شغلي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ميزان تاثير مشارکت کارکنان در ارزشيابي عملکرد بر رضايت شغلي ادامه مطالب را بخوانید.

 

نام فایل:تحقیق در مورد ميزان تاثير مشارکت کارکنان در ارزشيابي عملکرد بر رضايت شغلي

فرمت فایل: word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:57 صفحه

قسمتی از فایل:

اين تحقيق مصمم است ميزان تاثيرمشارکت کارکنان در ارزشيابي عملکرد بر رضايت شغلي در اداره بازرسي فني پتروشيمي اراک در سال  1378 را بررسي نمايد.چنانچه با هماهنگي آن اداره در راستاي اهداف طرح در باب ايجاد رضايت شغلي و با توجه به اهميت نيروي انساني فعال هر سازمان لازم است عواملي را که موجب رضايت شغلي کارکنان در سازمانها مي شود را مورد بررسي و مطالعه قرار دهد تا با نيتي متعادل و خداپسندانه و اراده اي محکم با رضامندي شغلي بسوي تمدن و بهروري در آينده اي بهتر کوشش نمود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تاريخچه مطالعاتي (1) [1]

با مراجعه به مرکز اطلاعات و مدارک علمي ايران وابسته به وزارت فرهنگ و آموزش عالي کتابخانه علوم اداري و مديريت بازرگاني دانشگاه تهران کتابخانه حسابداري و مديريت دانشگاه علامه طباطبايي و کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامي واحد اراک معلوم شد که در زمينه انگيزش شغلي کارکنان و رضايت شغلي و ارزشيابي عملکرد و... مطالعات زيادي صورت گرفته است و پايان نامه هاي مختلفي در اين زمينه ها موجود ميباشد.اما نمونه اي که به ميزان تاثير مشارکت در ارزشيابي عملکرد بر رضايت شغلي کارکنان پرداخته باشد مشاهده نشد.

پايان نامه هاي مطالعه شده عبارتند از:

1-             بررسي عملکرد طرح ارزشيابي شايستگي کارکنان دولت در شرکت مخابرات استان فارس از سال 1372 تا سال 1375 ; برادر کريم حق شناس

2-             بررسي عوامل موثر بر رضايت شغلي کارکنان اداره تعاون استان مرکزي در سال 1377 برادر مجيد زنجيردار



1- Background of the stud

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر