دانلود طرح جابر درمورد بخاری برقی

دانلود طرح جابر درمورد بخاری برقی

0 1.5k
دانلود طرح جابر درمورد بخاری برقی

کاربر عزیز در اینجا بهترین طرح جابرین حیان با موضوع بخاری برقی را برای شما قرار دادیم. این طرح جابر بهترین و با کیفیت ترین طرح جابر بخاری برقی است. شما میتوانید با اطمینان این طرح جابر بخاری برقی را با توضیحات کامل و عکس های متنوع و باکیفیت از سایت ما دانلود کنید. لازم به ذکر است که این فایل طرح جابر با موضوع بخاری برقی در فرمت zip و با قیمت بسیار مناسب در دسترس است که این فایل zip شامل چند فایل word و همچنین عکسهای مرتبط با طرح  است.

 

نام فایل: طرح جابربخاری برقی

فرمت فایل: zip با کیفیت عالی

قسمتی از فایل:

 

تحقیق زمینه ای :

بخاری برقی:بخاری‌های برقی برای گرمایش فضای داخلی ساختمان‌ها بکار می‌روند.روش‌های مختلف برای این کار وجود دارد.

بخاری‌های برقی همرفتی این بخاری‌ها هوای اطراف عنصر گرم‌کن را با استفاده از همرفت گرم می‌کنند. از آنجایی که هوای گرم چگالی کمتری از هوای سرد دارد به بالا رانش پیدا می‌کند و هوای سرد جای آن را می‌گیرد، هوای گرم منتقل‌شده محیط اطراف را گرم خواهد کرد و رفته‌رفته به دمای محیط می‌رسد و این چرخه ادامه می‌یابد.

 

بخاری‌های برقی تابشی:در این بخاری‌ها عنصر گرماساز که معمولاً داخل یک محفظهی شیشه‌ای است به دمای بسیار بالایی می‌رسدوانرژی گرمایی تابشی حاصله به وسیلهی چند بازتاباننده به بیرون بدنهی گرم‌کن هدایت می‌شود. تابش حاصل در محدودهی فروسرخ است که می‌تواندتازمانیکه به جسمی برخورد نکرده‌است از فضا عبور کند. چنین گرمایی به جای گرم کردن هوا، مستقیماً افراد یا اشیا را گرم می‌کند. این روش برای مکان‌هایی که هوادرجریان است مناسب است. همچنین در گاراژها و زیرزمین‌ها که گرمایش نقطه‌ای مد نظر باشد استفاده از این روش مفید خواهد بود. این بخاری‌ها بی‌صدا عمل می‌کنند و در صورتی که مواد اطرافشان حفاظت‌های مناسب در مقابل گرمای زیاد را نداشته باشند می‌توانند بسیار خطرساز باشنداین بخاری‌ها بی‌صدا هستند و خطر شعله‌ور شدن در آن‌ها نسبت به بخاری‌های تابشی پایین است. این بخاری‌ها برای محل‌هایی که نیاز است بخاری طولانی‌مدت روشن بماند یا بدون مراقبت به کار خود ادامه دهد مفید هستند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر