دانلود طرح جابر درمورد آشیانه پرندگان

دانلود طرح جابر درمورد آشیانه پرندگان

0 2.3k
دانلود طرح جابر درمورد آشیانه پرندگان

کاربر عزیز در اینجا بهترین طرح جابرین حیان با موضوع آشیانه پرندگان را برای شما قرار دادیم. این طرح جابر بهترین و با کیفیت ترین طرح جابر آشیانه پرندگان است. شما میتوانید با اطمینان این طرح جابر آشیانه پرندگان را با توضیحات کامل و عکس های متنوع و باکیفیت از سایت ما دانلود کنید. لازم به ذکر است که این فایل طرح جابر با موضوع آشیانه پرندگان در فرمت zip و با قیمت بسیار مناسب در دسترس است که این فایل zip شامل چند فایل word و همچنین عکسهای مرتبط با طرح  است.

 

نام فایل: طرح جابرآشیانه پرندگان

فرمت فایل: zip با کیفیت عالی

قسمتی از فایل:

آشیانه پرندگان:

آشیانه هایی که باخراشیدن زمین ایجادمی شونداین نوع ازآشیانه سازی به طورمعمول تنها با خراشیدن زمین ایجادمی شودکه دراثرآن یک تورفتگی کم عمق برای پرنده درست می شودتاتخم هایش راداخل آن بگذارد. کناره های این آشیانه به اندازه ای عمیق است که تخم هابه بیرون نغلتند.برخی ازپرندگان ممکن است سنگ، پر،صدف یابرگ رانیزبه این آشیانه اضافه کنند.تخم هایی که درآشیانه های ایجادشده ازطریق خراشیدن زمین گذاشته می شونداغلب استتارمی شوندچراکه محل قرارگیری شان برروی زمین آنهارادرمقابل شکارچیانآسیب پذیرمی کند.پرندگانی که آشیانه هایشان راباخراشیدن زمین ایجادکرده این نوع از آشیانه به وسیله شترمرغ، تیناموس، آبچرها، مرغ نوروزی، پرستوی دریایی، شاهین، قرقاول، بلدرچین، کبک، هوبره، قوی شبگرد، کرکس و چند گونه دیگر از پرندگان ساخته می شود.

آشیانه هایی که از طریق نقب زدن (سوراخ عمیق) درست می شوند

آشیانه هایی که ازطریق سوراخ کردن ونقب زدن ایجادمی شونددرواقع پناهگاه هایی دردرون درختان ویا داخل زمین هستندکه به صورت مکانی امن برای پرندگان وجوجه های درحال رشدشان عمل می کنند. پرندگان سوراخ هایی برای خودشان ایجادمی کنند امابرخی از آنها - مانند جغد سوراخ نشین ترجیح می دهندازلانه های ساخته شده به وسیله دیگران استفاده کنند.این نوع ازآشیانه هامعمولاً به وسیله پرندگان دریایی مورد استفاده قرارمی گیرند، به ویژه پرندگانی که درآب وهوای سردترزندگی می کنندوهنگامی که یک سوراخ عمیق حفرمی کنند به این وسیله هم درمقابل شکارچیان وهم آب وهواازخودمحافظت می کنند. طوطی دریایی،کبوتردریایی،دم دراز، ماهی خورک و مرغ خرچنگ از پرندگانی هستند که لانه هایشان را با سوراخ کردن یا نقب زدن درست می کنند.

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر