دانلود طرح جابر درمورد نوشیدنی

دانلود طرح جابر درمورد نوشیدنی

0 1.4k
دانلود طرح جابر درمورد نوشیدنی

کاربر عزیز در اینجا بهترین طرح جابرین حیان با موضوع نوشیدنی را برای شما قرار دادیم. این طرح جابر بهترین و با کیفیت ترین طرح جابر نوشیدنی است. شما میتوانید با اطمینان این طرح جابر نوشیدنی را با توضیحات کامل و عکس های متنوع و باکیفیت از سایت ما دانلود کنید. لازم به ذکر است که این فایل طرح جابر با موضوع نوشیدنی در فرمت zip و با قیمت بسیار مناسب در دسترس است که این فایل zip شامل چند فایل word و همچنین عکسهای مرتبط با طرح  است.

 

نام فایل: طرح جابر نوشیدنی

فرمت فایل: zip با کیفیت عالی

قسمتی از فایل:

 

در روزهای گرم با بهره مندی بیشتر از سایه، تغذیه سالم و رفع عطش منظم، خودتان را از ضعف و خستگی زیاد حفظ کنید. اما توجه داشته باشید که هر نوشیدنی در هوای گرم مناسب نیست.توجه کنید که متابولیسم موادغذایی باعث افزایش میزان دمای بدن می‌شود. بنابراین هرچه غذا‌ها و دسرهایی که می‌خوریم کالری بیشتری داشته باشد، به همان نسبت نیز کالری حاصل از آنها بیشتر است و دمای بدن بالاتر می‌رود. به همین سبب در مناطق گرم یا در فصل تابستان بهتر است با خوردن غذا‌های سبک، خنک‌کننده و کم کالری به سلامت خود بیشتر کمک کنیم. اگر غذای کم کالری و کم حجم در تابستان مصرف کنید، دمای بدن زیاد بالا نمی‌رود و احساس کلافگی، خفگی و گرما نمی‌کنیم و از طرفی، جذب آب بدن افزایش پیدا می کند.

 چرا که کاهش آب بدن افراد به خصوص در فصل تابستان، عاملی محرک برای بروز ناهنجاری های روحی و جسمی می شوداز نوشیدن آب سرد چه در تابستان و چه زمستان پرهیز کنید. حتی صحرانشینان و بیابان‌گردان حرفه‌ای می‌دانند که برای مقابله با گرمای زیاد باید نوشیدنی‌های ولرم نوشید. برخلاف تصور عموم که با گرم شدن هوا به سمت نوشیدنی‌های خنک و تگری می‌روند باید بدانید که این قبیل نوشیدنی‌های خنک شوکی به بدن وارد می‌کنند و به ناگاه دمای آن را پایین می‌آورند. برای همین هم بدن خیلی زود وارد عمل شده و تلاش می‌کند دمای خود را به حد تعادل برساند. در نتیجه هم بیشتر گرمتان خواهد شد. موز یک ماده غذایی با تراکم انرژی کم و از محتوای آب و فیبر بالا سود می برد. با توجه به محتوای فیبر دوستدار گوارش، این میوه شیرین می تواند حال و هوای مناطق گرمسیری را در نوشیدنی سرکه سیب شما ایجاد کند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر