دانلود طرح جابر درمورد آسیاب کردن

دانلود طرح جابر درمورد آسیاب کردن

0 1.9k
دانلود طرح جابر درمورد آسیاب کردن

کاربر عزیز در اینجا بهترین طرح جابرین حیان با موضوع آسیاب کردن را برای شما قرار دادیم. این طرح جابر بهترین و با کیفیت ترین طرح جابر آسیاب کردن است. شما میتوانید با اطمینان این طرح جابر آسیاب کردن را با توضیحات کامل و عکس های متنوع و باکیفیت از سایت ما دانلود کنید. لازم به ذکر است که این فایل طرح جابر با موضوع آسیاب کردن در فرمت zip و با قیمت بسیار مناسب در دسترس است که این فایل zip شامل چند فایل word و همچنین عکسهای مرتبط با طرح  است.

 

نام فایل: طرح جابرآسیاب کردن

فرمت فایل: zip با کیفیت عالی

قسمتی از فایل:

 

روش آسیاب کردن:

نان اصلی ترین مادّه ی غذایی است . برای تهیّه و اماده سازی نان , گندم را آسیاب می کنند تا آرد گنندم به دست بیاید . سپس  با اضافه کردن آب و نمک به آرد خمیر درست می کنند . خمیر پس از آماده سازی باید مخلوط و زده شود . سپس به مرحله ی پخت وارد می شود و در حرارت تنور می پزد . پس از خنک شدن نان های آماده شده را بسته بندی کرده و به دست مصرف کننده ها می رسانند .در گذشته برای تهیّه ی آرد گندم , از آسیاب های سنگی یا آسیاب های آبی استفاده می کردند , امّا امروزه گندم را در آسیاب های برقی آرد می کنند .

در آسیاب های برقی سرعت تهیّه ی آرد بالاتر از آسیاب های دستی و آبی است .در گذشته برای درست کردن خمیر , از دست استفاده می کردند , امّا امروزه از مخلوط کن ها استفاده می شودکه مقدار بیش تری خمیررامی تواند درست کند .درگذشته برای پخت نان از تنورهای زمینی استفاده می کردند , امّا امروزه از تنور های گازی و صنعتی برای پخت نان استفاده می شود . پیشرفت تکنولوژی در پخت نان , باعث کوتاه کردن زمان تولید و افزایش مرغوبیت نان شده است.متاسفانه مقدار زیادی از نان های تولید شده به علّت نامرغوب بودن و روشهای نادرست نگهداری ,بصورت ضایعات درمی آیندوقابل استفاده نیستند.یکی از عواملی که موجب کاهش ضایعات نان می شود , دقّت در شرایط بسته بندی و نگه داری پس از پخت است.

آسیاب چکشی

همان گونه که از نام آن پیداست ، آسیاب چکشی برای خرد کردن مواد خوراکی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد . در این آسیاب میزان شکسته شدن محتوی به تعداد چکش های موجود در دستگاه ، سایز چکش های خرد کننده ، میزان سایش آنها ، سرعت ضربه وارد شده توسط نیروی موتور دستگاه ، صفحه توری بکار رفته در دستگاه و قطر منفذ های آن و همچنین نرخ آسیاب و کیفیت غلات در نظر گرفته شده برای آسیاب بستگی دارد . منظور از کیفیت غلات همان میزان نم بودن،محکم بودن ،وزن،چگالی ومهمتر ازهمه نوه غله می باشد .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر