دانلود طرح جابر درمورد ماهی ها

دانلود طرح جابر درمورد ماهی ها

0 1.7k
دانلود طرح جابر درمورد ماهی ها

کاربر عزیز در اینجا بهترین طرح جابرین حیان با موضوع ماهی ها را برای شما قرار دادیم. این طرح جابر بهترین و با کیفیت ترین طرح جابر ماهی ها است. شما میتوانید با اطمینان این طرح جابر ماهی ها را با توضیحات کامل و عکس های متنوع و باکیفیت از سایت ما دانلود کنید. لازم به ذکر است که این فایل طرح جابر با موضوع ماهی ها در فرمت zip و با قیمت بسیار مناسب در دسترس است که این فایل zip شامل چند فایل word و همچنین عکسهای مرتبط با طرح  است.

 

نام فایل: طرح جابرماهی ها

فرمت فایل: zip با کیفیت عالی

قسمتی از فایل:

 

مقدمه:

 از آنجا که تفکر و تعمق در پدیده هاي عالم هستی که همه آنها از ذرات کوچک تا کرات و کهکشانهاي بی انتها مخلوقات خداوند متعال هستند ، ظرفیت بی انتهایی را در ارضاي کنجکاوي انسان در کشف حقایق و روابط بین پدیده ها در طول دستیابی به اعتقاد عمیق و ایمان پایدار به خدا دارد ،از اینروست که در قرآن، خدا ي باري تعالی دستور موکد به جستجوي در طبیعت و توجه به قدرت لایزال الهی در آفرینش عالم هستی دارد.

ما در این پروژه به صورت مفهومی به موضوع  انواع ماهی ها پرداخته ایم به این امید که مورد توجه عزیزان قرار بگیرد.

 

موضوع پروژه :

موضوع پروژه جابربن حیان که انجام و اجرا گردید در ارتباط با انواع ماهی ها  می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

مشکلات :

مشکلاتی سر راه اجرای این  پروژه داشت عبارت بود از عدم زمان کافی با توجه به فصل امتحانات و عدم دسترسی به منابع و کتب مرجع در کتابخانه و عدم توجه کافی به اجرایی نمودن پروژه های طرح جابر مانند ماهی ها در سطح ایجاد درس در کتب درسی ابتدایی

راه حل ها :

تغییر زمان اجرای پروژه طرح جابربن حیان به ایام تعطیلی و تابستان

استفاده از طرح های برگزیده در راستای تدوین مطالب کتب درسی

ایجاد کتابخانه های علمی مختص جابربن حیان تحت عنوان جابر سرا

 

 

مطالعه آماري ( آمار ):

پروژه علمی حاضر تحت عنوان انواع ماهی ها  در محیط مدرسه و با همکاری والدین صورت گرفت.

 

  تعریف :

در این پروژه در مستندات کار نما به طور کامل به تعریف انواع ماهی ها پرداخته شده است. و دانش آموزان می بایست هر چه بهتر و بیشتر به این قضیه توجه داشته باشند.

تحقیق :

در این تحقیق زمینه ای در رابطه با مسئله انواع ماهی ها به صورت کامل توضیح و تفسیر شده و در این رابطه عکس ها و مستندات و ... نیز جمع آوری گردید.

طرح مسئله  :

مسئله مورد نظر در این پروژه آشنایی با مسئله ماهی ها از زوایای مختلف است.

تحقیق زمینه ای :

در این طرح می خواهیم در رابطه با دسته ای از جانوران مهره دار به نام ماهیان صحبت کنیم و تمامی خصوصیات و رفتاری این دسته جانوری را مورد بررسی قرار دهیم.

اصطلاح ماهی اشاره به هر موجود مهره دار آبزی دارد که پوست بدن آن از فلس پوشیده شده و به جای شش، آبشش دارد. بیشتر ماهیان موجوداتی خونسرد هستند.ماهیان در به دو دسته کلی :ماهیان خوراکی و غیر خوراکی تقسیم می شوند.ماهیان غیرخوراکی مثل ماهیان قرمز و آکواریمی. ماهیان خوراکی انواع مختلف دارند که آنها نیز در یک تقسیم بندی به سه دسته ی زیر تقسیم می شوند: ماهیان استخوانی،ماهیان غضروفی ،ماهیان بدون آرواره.

ما در این طرح به شرح کامل ماهیان استخوانی ،غضروفی و بدون آرواره می پردازیم.

 

 

 

 

نتیجه گیری:

در این طرح یادگرفتیم که ماهیان استخوانی بزرگترین گروه از ماهیان دریایی هستند که اسکلت استخوانی داشته دارای آرواره سرپوشش های آبششی بوده و نیز اکثرا پوست بدن آنها از فلس پوشیده شده است. ماهیان غضروفی دارای ستون مهره وآرواره غضروفی هستند، در بعضی گونه ها ستون مهره ها آهکی شده و استخوانی نمی شود.ماهیان بدون آرواره گروه بسیار کوچکی از ماهیان هستند که تنها دارای دو خانواده می باشند. ماهیان بدون آرواره یا هگ فیش ها دارای بدنی مار مانند بوده که اسکلت بدن غضروفی بدون استخوان، فاقد باله جفتی، و به جای شکاف های آبششی دارای یک سری منافذ در اطراف بدن جهت تبادلات گازی هستند.همچنین یاد گرفتیم که ماهی ها به دودسته خوراکی و غیر خوراکی طبقه بندی می شوند.

 

سپاسگزاری :      

 خداوند بلند مرتبه راشکرگذاریم که ما را خلق آفرید ودر گوهر وجودمان کنجکاوی را نهاد تا به تحقیق پپردازیم به آگاهی خود بیفزاییم وبنده خوبی برایش باشیم.                                 

ازپدرومادرعزیزمان که همراه وهمگام با ما دراین پروژه تلاش نمودند بسیارسپاس گزاریم.                                                                                                              

ازمدیرومعاونین وهمچنین معلمینی که ازطریق انعطاف پذیری واستقال از ایده های گروه ازجمله مدیر مربوطه آقای ---- ومعلم  ---- که مارا راهنمایی نموده اند کمال تشکر داریم.

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر