دانلود طرح جابر درمورد افزایش عمر گل بریده شده

دانلود طرح جابر درمورد افزایش عمر گل بریده شده

0 1.6k
دانلود طرح جابر درمورد افزایش عمر گل بریده شده

کاربر عزیز در اینجا بهترین طرح جابرین حیان با موضوع افزایش عمر گل بریده شده را برای شما قرار دادیم. این طرح جابر بهترین و با کیفیت ترین طرح جابر افزایش عمر گل بریده شده است. شما میتوانید با اطمینان این طرح جابر افزایش عمر گل بریده شده را با توضیحات کامل و عکس های متنوع و باکیفیت از سایت ما دانلود کنید. لازم به ذکر است که این فایل طرح جابر با موضوع افزایش عمر گل بریده شده در فرمت zip و با قیمت بسیار مناسب در دسترس است که این فایل zip شامل چند فایل word و همچنین عکسهای مرتبط با طرح  است.

 

نام فایل: طرح جابرافزایش عمر گل بریده شده

فرمت فایل: zip با کیفیت عالی

قسمتی از فایل:

 

تحقیق زمینه ای

تصور کنید در همین لحظه دسته گلی زیبا به شما هدیه می شود؛ احساستان چیست؟ گل های زیبا که به شکل دسته یا سبد گل وارد فضای خانه می شوند با رایحه عالی و لطافت خود دلنشینی خانه را دو چندان می کنند. ولی از بین رفتن و خشک شدن این گل های زیبا بسیار نا امید کننده است. شاید به جرات بتوان گفت چیزی زیباتر از گلهای شاداب و رنگارنگ برای اینکه دنیا به مکانی دلچسب تر تبدیل شود، وجود ندارد. با وارد کردن گیاهان و گلهای رنگین به دکوراسیون خانه هم می توانید آن را به بهشتی برای خودتان تبدیل کنید. با توجه به اینکه هیچ کس گل های پژمرده، ساقه و برگ های خشک، آب تیره و کدر شده را دوست ندارد، در طرح حاضر به این نکته پرداخته ایم که چگونه می توان به کمک دهانشویه و حذف باکتری های موجود به عمر گل افزوده و آن را بیشتر نگهداری کنیم. دهانشویه می تواند به کمک حذف باکتری به عمر گل بیفزاید.

سایر روش های افزایش عمر گل بریده در گلدان

افزایش عمر گل های شاخه بریده: سریع عمل کنید.

زمانی که از گلفروشی به خانه برگشتید، سریع گل ها را از درون بسته بندی، کاغذ، روبان و سیمی که به دورش پیچیده شده است خارج کنید. ساقه ها را اندکی کوتاه کرده و گل شاخه بریده را درون آب قرار دهید. مهلت پژمرده شدن را به گل ها ندهید و از همان ابتدا با نهایت دقت و توجه با گل ها در خانه رفتار کنید.

نگهداری شاخه های گل, نحوه نگهداری شاخه های گل

مهلت پژمرده شدن را به گل ها ندهید و از همان ابتدا با نهایت دقت و توجه با گل ها در خانه رفتار کنید

افزایش عمر گل های شاخه بریده: کمی سفید کننده اضافه کنید.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر