دانلود طرح جابر درمورد دستگاه بازیافت

دانلود طرح جابر درمورد دستگاه بازیافت

0 2.1k
دانلود طرح جابر درمورد دستگاه بازیافت

کاربر عزیز در اینجا بهترین طرح جابرین حیان با موضوع دستگاه بازیافت را برای شما قرار دادیم. این طرح جابر بهترین و با کیفیت ترین طرح جابر دستگاه بازیافت است. شما میتوانید با اطمینان این طرح جابر دستگاه بازیافت را با توضیحات کامل و عکس های متنوع و باکیفیت از سایت ما دانلود کنید. لازم به ذکر است که این فایل طرح جابر با موضوع دستگاه بازیافت در فرمت zip و با قیمت بسیار مناسب در دسترس است که این فایل zip شامل چند فایل word و همچنین عکسهای مرتبط با طرح  است.

 

نام فایل: طرح جابردستگاه بازیافت

فرمت فایل: zip با کیفیت عالی

قسمتی از فایل:

 

ü   زباله چیست؟

پسماند یا زباله به مواد جامد، مایع و گاز (غیر از فاضلاب) گفته می شود که بطور مستقیم یا غیر مستقیم حاصل فعالیت انسان بوده و از نظر تولید کننده زاید تلقی می گردد.

ü   زباله ها به پنج گروه تقسیم می شوند:

1.پسماندهای عادی: پسماندهایی که به صورت معمول از فعالیت های روزمره انسانها تولید می شود. مثل زباله خانگی.
2.پسماندهای پزشکی : کلیه پسماندهای عفونی و زیان آور ناشی از بیمارستانها، مراکز بهداشتی و سایر مراکز مشابه گفته می شود.
3.پسماندهای ویژه: کلیه پسماندهایی که به دلیل بالا بودن یکی از خواص خطرناک از قبیل سمی بودن، بیماری زایی و  موارد مشابه آن به مراقبت ویژه نیاز داشته باشد.
4.پسماندهای کشاورزی: به پسماندهای ناشی از فعالیت های تولیدی در بخش کشاورزی از قبیل فضولات، لاشه حیوانات و .. گفته می شود.

 5.پسماندهای صنعتی: کلیه پسماندهای ناشی از فعالیت صنعتی و معدنی، پسماندهای پالایشگاهی و امثال آن گفته می شود از قبیل براده ها، سرریزها و لجن های صنعتی.

ü   بازیافت چیست؟

بازیافت به معنی استفاده از مواد مصرف شده برای تولید و ساخت مجدد همان کالا یا کالای قابل استفاده دیگر است، مثل ساخت کاغذ تازه از کاغذهای باطله و غیر قابل استفاده.

ü   فوائد بازیافت چیست؟

بازیافت زباله‌ها سه فایده مهم برای محیط زیست دارد. ما به کمک بازیافت زباله در مصرف منابع طبیعی صرفه‌جویی کرده‌ایم زیرا به جای استفاده از مواد خام برای تولید محصولات نو، از مواد بازیافتی استفاده می‌کنیم. از دیگر فوائد بازیافت، صرفه‌جویی در مصرف انرژی است.  سومین فایده بازیافت نیاز به فضای کمتر برای دفن زباله‌هاست.

ü   چه موادی را و چگونه می‌توان بازیافت کرد؟

در گام اول برای بازیافت زباله‌ها باید مواد قابل تجزیه مثل پسمانده‌های آشپزخانه و مواد غذایی را از سایر زباله‌ها جدا کرده و سعی شود فقط این مواد را در کیسه زباله ریخته و به رفتگر تحویل داد. این مواد را به نوعی کود به نام کمپوست تبدیل می‌کنند و برای اصلاح خاک و جبران مواد غذایی از دست رفته از آن استفاده می‌کنند.

در مرحله بعد باید مواد قابل بازیافت را از زباله‌ها جدا کنیم. شیشه، کاغذ، پلاستیک و انواع فلزات از بهترین مواد برای بازیافت هستند.

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر