دانلود تحقیق درمورد تخته خرده چوب

دانلود تحقیق درمورد تخته خرده چوب

0 1.4k
دانلود تحقیق درمورد تخته خرده چوب

با دانلود تحقیق در مورد تخته خرده چوب در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تخته خرده چوب را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تخته خرده چوب ادامه مطالب را بخوانید.

 

نام فایل:تحقیق در مورد تخته خرده چوب

فرمت فایل: word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:27 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

تخته خرده چوب

تخته لايه

تخته فيبر

M.D.F

H.P.L

H.D.F

پانلهاي معدني

كابينت

 

 

 

 

مواد مصنوعي چوبي(mdf)

 

مقدمه

با توجه به رشد بي رويه جمعيت و كاهش منابع چوبي در جهان و از بين رفتن جنگلها از طريق آتش سوزي استقبال از توليد مواد مصنوعي چوبي افزايش يافته است. مواد مصنوعي چوبي از ضايعات چوب به دست ميايد از اين رو از چوب طبيعي در مصارف پر ارزش بسته به نوع چوب استفاده ميشود.

تخته خرده چوب

  صنعت تخته خورده چوب يكي از صنايع جديد است و در مقايسه با صنايع تخته فيبر وتخته چند لايه قدمت چنداني ندارد. اين صنعت در حال حاضر به علت استفاده از هر گونه ضايعات چوبي اعم از سه ريال شاخه ها، و مازاد مزارع پنبه وغلات، كتان و كنف و ديگر گياهان چوبي در رديف مهمترين صنايع وابسته به چوب قرار دارد. تعدادي از واحدهاي توليدي تخته خرده چوب در ايران عبارتند از : نكا چوب، شموشك و شهيد باهنر گرگان، نئوپان گنبد، و ........

 تعريف تخته خرده چوب: تخته خرده چوب فرآورده چوبي صفحه اي شكل است كه از مخلوط خرده چوب با ساير

مواد ليگنو سلولزي و مواد چسبنده به كمك فشار و حرارت دادن ساخته مي شود

  طبقه بندي تخته خرده چوب بر اساس روش ساخت (نوع پرس كردن )

تخته هاي حاصل از پرس صفحه اي(صاف) : در اين روش جهت طول ذرات تشكيل دهنده كيك تخته خرده چوب به صورت اتفاقي مرتب شده است. اين تخته از نظر شكل مقطع (ساختمان نيمرخ ضخامت تخته) خود به چند دسته تقسيم مي شوند كه عبارتند از: تخته هاي يكنواخت يا يك لايه، تخته هاي سه لا (شكل_1) تخته هاي ريزش تدريجي(بدون لايه مشخص) (شكل_2) وتخته هاي چند لا (شكل_3)

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر