سوالات درس به درس علوم هفتم با جواب، فصل1 تا فصل 15

هنگام نزدیک شدن به زمان امتحانات، اولین چیزی که به ذهن یک دانش‌آموز می رسد این است که باید آنقدر مطالب کتاب را بخوانم تا ملکه‌ی ذهنم شود. اما روانشنا‌سان به این نتیجه رسیده‌اند که این روش، یکی از رایج‌ترین عادات بد مطالعه در دانش‌آموزان است. آنها اعت...

0 10.2k
سوالات درس به درس علوم هفتم با جواب، فصل1 تا فصل 15
هنگام نزدیک شدن به زمان امتحانات، اولین چیزی که به ذهن یک دانش‌آموز می رسد این است که باید آنقدر مطالب کتاب را بخوانم تا ملکه‌ی ذهنم شود. اما روانشنا‌سان به این نتیجه رسیده‌اند که این روش، یکی از رایج‌ترین عادات بد مطالعه در دانش‌آموزان است. آنها اعتقاد دارند مطالعه و بررسی نمونه سوالات، به‌ عنوان یکی از بهترین منابع برای تمرین و تثبیت مطالب درسی می باشد.

برای موفقیت در آزمون های مدارس علاوه بر مطالعه دقیق کتاب های درسی، پاسخ به سوالات سال‌های گذشته به شما این ایده را می‌دهد که چقدر مطالب حفظی وجود دارد و باید چه میزان از زمان خود را به آن‌ها اختصاص دهید.

در این قسمت، مجموعه سوالات فصل به فصل کتاب علوم تجربی پایه هفتم به همراه پاسخ آورده شده است. این مجموعه شامل 42 صفحه بوده و در قالب ورد آورده شده و امکان ویرایش آن وجود دارد.

در این مجموعه 415 سوال حاوی سوالات متن درس به صورت پاسخ کامل، پاسخ کوتاه، جای خالی و ... موجود است. معلمان برای تهیه سوالات امتحانی و دانش آموزان جهت آمادگی در امتحانات می توانند از این مجموعه استفاده کنند.

6,000 تومان