دانلود اقدام پژوهی جدایی والدین

دانلود اقدام پژوهی جدایی والدین

0 2.5k
دانلود اقدام پژوهی جدایی والدین
دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم سختی جدایی از والدین را در  یکی از دانش آموزان دور کنم

فرهنگی گرامی با ما همراه باشید جهت دانلود اقدام پژوهی (مدیران ومعاونات مدارس )فرمت فایل word وقابل ویرایش درتعداد27 صفحه درمورد  چگونه توانستم سختی جدایی از والدین را در  یکی از دانش آموزان دور کنم  که این فایل یکی  از کاملترین فایل های اقدام پژوهی ویژه متوسطه اول از وبسایت بانک فارسی معلمان (درسی فایل ) می باشد 

نام فایل :   چگونه توانستم سختی جدایی از والدین را در  یکی از دانش آموزان دور کنم

فرمت فایل wordوقابل ویرایش 
تعداد صفحات27
شرح از قسمتی از مجموع :

چكيده :

کودکان هنگام جدایی از مادر دچار اضطراب و ناراحتی می شوند، این احساس ناخوشایند اضطراب جدایی نامیده می شود. با فرا رسیدن سال نو تحصیلی ،نگرانی های خانواده هایی که دانش آموزان کلاس اولی دارند  شروع می شود . یکی از این نگرانی ها ترس از مدرسه می باشد . البته در این دوره با وجود کلاس های زیادی که کودکان قبل  از شروع مدرسه می روند تقریبا مشکلی ندارند ، اما باز هم بسیاری از آنها در روز های آغازین با مشکل مواجه می شوند . بسياري از كودكان هنگام جدا شدن از والدين ناراحت مي شوند، به خصوص در خانواده هايي كه مراقبت هاي غيرمنطقي از كودك صورت مي گيرد. اما برخي از كودكان اضطراب بسيار شديدي را موقع جدا شدن از مادرشان نشان مي دهند. در موارد بسيار شديد كودك حتي در اتاق مادر را تعقيب مي كند، اين مشكل موقعي در كودك در مدرسه مي رود، آشكار مي شود.حدود 3 و نيم درصد كودكان به اين ناراحتي مبتلا مي شوند و در پسرها و طبقه مرفه بيشتر است. به اين رفتارها اضطراب جدايي مي گويند .

 اگر والدین کودک را در محیط مدرسه رها کنند اضطراب کودک بیشتر می‌شود پس باید با ملایمت، ملاطفت و نرمی با کودک ارتباط برقرارکرد و با حرف زدن با کودک به کاهش اضطرابش کمک کرد.

اينجانب..................... پايه اول ابتدايي مدت ............ سال است كه در آموزش و پرورش در حال خدمت هستم و هم اكنون در كلاسم به .................. نفر دانش آموز در حال آموزش هستم. در سال تحصيلي جديد با روبرو شدن با دانش آموزي به نام سپهر كه وابستگي بسيار شديدي به مادرش داشت تصميم گرفتم در اقدام پژوهي خود بر روي اين مسئله كار كنم. و سختی  جدایی از والدین را در سپهر کاهش دهم .

نکات کلیدی :

دانش آموز جدایی از والدین راه حل ها


15,000 تومان