دانلودسوالات ضمن خدمت سبک زندگی

دانلودسوالات ضمن خدمت سبک زندگی

0 2.9k
دانلودسوالات ضمن خدمت سبک زندگی
دانلودسوالات ضمن خدمت سبک زندگی بر مبنای آموزه های دینی

فرهنگی گرامی با ما همراه باشید جهت دانلود سوالات  ضمن خدمت معلمان عزیز فرمت فایل pdf  تعداد 40سوال در11  صفحه  طرح شده وقابل سرچ همراه با پاسخنامه درمورد  سبک زندگی بر مبنای آموزه های دینی که کاری از تیم   وبسایت بانک فارسی معلمان (درسی فایل ) می باشد 

نام فایل :  سبک زندگی بر مبنای آموزه های دینی 

فرمت فایل : 40pdf سوال وقابل سرچ وهمراه با پاسخنامه 
تعداد صفحات: 11
شرح از قسمتی از مجموع :
1 -هدایت به معنای ............ برخوردار نمودن از امتیازات ویژه تحصیلی در محیط های آموزشی خاص اعطای حمایت های مالی آشنا کردن خود فرد و افراد پیرامون از استعداد های او ، نشان دادن راه های ممکن  و موجود برای پرورش آنها تقدیر و اهدای جوایز 2 -استعداد فضایی به چه معناست ؟ توانایی درک درست جهان به صورت مکانی و فضایی همه موارد  اندیشیدن از راه تجسم دیداری ایجاد تصاویرذهنی 

دانلود سوالات ضمن خدمت سبک زندگی بر مبنای آموزه های دینی : آموزش ضمن خدمت فرهنگیان به منظور ارتقا بیشتر فرهنگیان و معمان برگزار می شود.

آموزش ضمن خدمت فرهنگیان آن دسته از آموزش است که حین خدمت برگزار می شود و هدف از آن ارتقا سطح دانش و مهارت معلمان و فرهنگیان است.

در ادامه درباره دوره های ضمن خدمت فرهنگیان اطلاعات بیشتری را آورده ایم. در ایران دانشگاه فرهنگیان، توانمندسازی و ارتقای شایستگی‌های عمومی، تخصصی و حرفه‌ای منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش از طریق آموزش‌های کوتاه‌مدت و تحصیلات تکمیلی را بر عهده دارد.

یک میلیون معلم در آموزش و پرورش نیاز به بهسازی دارند و این کار در دانشگاه فرهنگیان زمینه‌ساز تحول در نظام آموزش و پرورش است.

از دیرباز مراکر تربیت معلم محوری‌ترین پایگاه در امر آموزش و توانمندسازی معلمان و کارکنان وزارت آموزش و پرورش بوده‌اند.

توسعه مهارت حرفه‌ای و توانمندی‌های علمی و تربیتی معلمان با ارتقای کیفی آموزش‌های ضمن خدمت و برنامه‌ریزی برای روزآمد کردن اطلاعات تخصصی و تحصیلات تکمیلی معلمان متناسب با نیاز آموزش و پرورش جزو سیاست‌های کلی ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش است.

این مسئولیت بر عهده مرکز بهسازی منابع انسانی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان است.

معلمان در دوره های ضمن خدمت ثبت نام می کنند و با قبولی در آزمون پایانی این دوره ها رتبه خود را ارتقا می بخشند. ثبت نام کنندگان دوره های محتوای آموزشی دوره را در سامانه LMS.rayadars.com دریافت می نمایند.

هر سال برای هر مبحث (تربیت، تربیت قرآنی، سیاسی اجتماعی، مشاوره) ۴ مرحله آزمون برگزار می شود و مجموع نمرات کسب شده در طول آزمون های میان دوره‌ای، قسمتی از نمره نهایی را تشکیل خواهند داد، لذا همه فراگیران باید در تمام آزمون ها شرکت نمایند تا بتوانند، نمره کامل دوره را دریافت کنند



15,000 تومان