دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت جهاد تبیین با رویكرد پاسخگویی به شبهات دانش آموزی

دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت جهاد تبیین با رویكرد پاسخگویی به شبهات دانش آموزی

0 6.3k
دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت جهاد تبیین با رویكرد پاسخگویی به شبهات دانش آموزی

دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت جهاد تبیین با رویكرد پاسخگویی به شبهات دانش آموزی بصورت فایل PDF قابل سرچ با کد 99507147با مدت ساعت 16ساعت با قابلیت جستجو(ترتیب الفبا) که از متن آزمون های اصلی ضمن خدمت انجام شده كیفیت بخشی به فعالیت های پرورشی مقدماتی در تعداد 60 عدد + 39 عدد سوال قابل سرچ سال 1402 دی ماه همراه با پاسخنامه که در دی 1402 تهیه شده تدوین گردیده است

سوالات دوره جهاد تبیین با رویكرد پاسخگویی به شبهات دانش آموزی
فرمت فایل PDF قابل سرچ ویژه سال 1402
تعداد سوالات 60 سوال +39 سوال جمعا 99 سوال 1402
همراه با پاسخنامه
نمونه و دانلود

سوالات ضمن خدمت دوره جهاد تبیین با رویكرد پاسخگویی به شبهات دانش آموزی این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در سوالات ضمن خدمت دوره جهاد تبیین با رویكرد پاسخگویی به شبهات دانش آموزی است

تایم اول ضمن خدمت دوره جهاد تبیین با رویكرد پاسخگویی به شبهات دانش آموزی از ساعت 9:00 لغایت 9:30 برگزار خواهد شد

تایم دوم ضمن خدمت دوره جهاد تبیین با رویكرد پاسخگویی به شبهات دانش آموزی از ساعت 12:00 لغایت 12:30 برگزار خواهد شد

تایم سوم ضمن خدمتدوره جهاد تبیین با رویكرد پاسخگویی به شبهات دانش آموزی از ساعت 22:00 لغایت 22:30 برگزار خواهد شد

لازم به ذکر است نمره قبولی آزمون دوره جهاد تبیین با رویكرد پاسخگویی به شبهات دانش آموزی 12 از 20 می باشد

همچنین مدت آزمون ضمن خدمت دوره جهاد تبیین با رویكرد پاسخگویی به شبهات دانش آموزی 49 دقیقه است

با عنایت به آغاز ثبت نام دوره ضمن خدمت دوره جهاد تبیین با رویكرد پاسخگویی به شبهات دانش آموزی در سامانه ضمن خدمت، در این پست نمونه سوال، محتوا و اطلاعات تکمیلی آزمون دوره مذکور جهت استفاده قرار خواهد گرفت. با استفاده از این سوالات می توانید نمره قبولی را در آزمون پیشرو بدست بیاورید.
دانلود نمونه سوالات آزمون ضمن خدمت دوره جهاد تبیین با رویكرد پاسخگویی به شبهات دانش آموزی

دوره آموزشی مجازی با عنوان « دوره جهاد تبیین با رویكرد پاسخگویی به شبهات دانش آموزی » با کد 99507147 به شیوه الکترونیکی از طریق سامانه LTMS برگزار می گردد.

لینک دانلود فایل بعد از خرید قابل مشاهده خواهد بود و همچنین فاکتور خرید همراه با سوالات به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

فایل دانلودی با قابلیت سرچ و جستجو هست که شامل تمامی سوالات دوره مذکور می باشد، با استفاده از این فایل می توانید با جستجو در حین آزمون اصلی به راحتی نمره قبولی را در آزمون ضمن خدمت دوره جهاد تبیین با رویكرد پاسخگویی به شبهات دانش آموزی کسب کنید.

نمونه سوالات ضمن خدمت دوره جهاد تبیین با رویكرد پاسخگویی به شبهات دانش آموزی کاملترین و بروزترین سوال با پاسخ جهت استفاده تمامی کارمندان آموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی می باشد.

این سوالات دقیقا براساس منابع آزمون طبقه بندی شده است.

این سوالات با توجه به مواد آزمون ضمن خدمت فرهنگیان تهیه شده و کمک بسزایی به شما در زمینه قبولی در این آزمون می نماید. شما با مطالعه این مجموعه نیاز به خرید و مطالعه هیچگونه کتاب و نمونه سوال دیگری نخواهید داشت.

همه فایلهای موجود دارای قابلیت سرچ بوده که میتوانید کلمات کلیدی را در آن جست و جو نمایید. سعی کنید به جای انتخاب کل متن سوال، کلمات کلیدی مهم آن را جهت جست و جو انتخاب کنید.

فرهنگی گرامی ما مفتخریم که شما وبسایت معتبر درسی فایل را جهت دانلود فایل  انتخاب کرده اید ما هم متعهد به پشتیبانی 24 ساعته و ارائه فایل با کیفیت شما می باشیم.

در صورت نداشتن رمز دوم میتوانید از طریق تلگرام-ایتا پیام بفرستید تا محصول شما را ارسال و مبلغ را کارت به کارت فرمایید همچنین در صورت نداشتن برای خرید میتوانید از ایمیل زیر جهت خرید استفاده نمایید

تضمین خرید شما با پاسخ دهی 24 ساعته

(ایمیل drsifile@yahoo.com) – (تلگرام : drsifile@) – (ایتا :  pdfdocir@)


ارسال دیدگاه

برای ارسال نظر لطفا ورود یا ثبت نام کنید.

5,000 تومان