دانلود فایل چگونه توانستم دانش اموزانم را از رفتارهای پرخطر نجات دهم

ابزار برای آن طراحی شده است را دارد یا خیر. به عبارت دیگر مفهوم روایی، به این سوال پاسخ می دهد که ابزار اندازه گیری تا چه حد خ

0 3.4k

بسم الله الرحمن الرحیم

فرمت فایلword

تعدادصفحات10

تشکر از حسنانتخاب شما

شرح فایل

تقدیر و سپاس

 

 

سپاس خدای را که سخنوران، در ستودن او بمانند و شمارندگان، شمردن نعمت های او را ندانند و کوشندگان، حق او را گزاردن نتوانند و سلام و درود بر محمد و خاندان پاک او، طاهران معصوم، آنان که وجودمان وامدار وجودشان است.

شایسته است از هدایتها و کوشش های مستمر اساتید ارجمند در این مسیر تشکر کرده و قدردان زحمات آن ها باشیم. بر خود لازم می دانیم از اساتید صبور و همراه که زحمت مشاوره این پژوهش را در حالی متقبل شدند که بدون مساعدت ایشان، این پژوهش به نتیجه مطلوب نمی رسید کمال تشکر را داشته باشیم.

 

پیشگفتار:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

 

 

چگونه توانستم دانش اموزانم را از رفتارهای پرخطر نجات دهم

 

 

نام و نام خانوادگی:

پرسنلی:

استان :

نام مدرسه:

 

 

 

 

تقدیر و سپاس

 

 

سپاس خدای را که سخنوران، در ستودن او بمانند و شمارندگان، شمردن نعمت های او را ندانند و کوشندگان، حق او را گزاردن نتوانند و سلام و درود بر محمد و خاندان پاک او، طاهران معصوم، آنان که وجودمان وامدار وجودشان است.

شایسته است از هدایتها و کوشش های مستمر اساتید ارجمند در این مسیر تشکر کرده و قدردان زحمات آن ها باشیم. بر خود لازم می دانیم از اساتید صبور و همراه که زحمت مشاوره این پژوهش را در حالی متقبل شدند که بدون مساعدت ایشان، این پژوهش به نتیجه مطلوب نمی رسید کمال تشکر را داشته باشیم.

 

پیشگفتار:

با در نظر گرفتن نقش آموزش و پرورش در زندگی تک تک افراد جامعه بدیهی است که بسیاری از امور تربیتی فرزندان ما در مدرسه رقم می خورد.
اما وقتی که می گوییم کاری را باید آموزش و پرورش یا در اصطلاح عام تر مدرسه انجام دهد حتما باید درک کنیم که نباید مسئولیت را فقط به گردن مدرسه و معلمان انداخت بلکه باید دانست که مسئولیت آن کاری که قرار است در آموزش و پرورش انجام شود به عهده تمام والدین می باشد پس همه باید برای اجرای درست آن به مدارس که به لحاظ مالی فقیر ترین و به لحاظ مسئولیت مهمترین بخش انسان ساز جامعه ما می باشد کمک کنیم.

چکیده:

قطعا در هر کلاس مشکلات و موانعی وجود دارد که مانع دست یابی آسان به اهداف آموزش و پرورش می دهد. در محله ی پرجمعیت که از لحاظ مالی و فرهنگی در سطح پایین تری قرار دارد واقع شده است. بعداز گذشت یک ماه متوجه شدم که بصورت فراگیر به کار بردن الفاظ ناشایست بین دانش آموزانم مطرح است. مشکلی که مانع دست یابی به هدف یادگیری سریع دانش آموزانم هنگام عصبانیت و دعوا از الفاظ زشت استفاده می کنند. بارها دانش آموزانم از همکلاسی های خود شکایت می کردند، زمانی که شما حضور ندارید بچه ها از الفاظ بد و ناشایست استفاده می کنند.ازاین الفاظ کمتر و تا حد زیادی بر طرف شود وارداین حوزه و تحقیق شدم.یکی از ناهنجاریهای که در جامعه بسیار رواج یافته و به صورت پدیده ای در همه جاحتی در میان کودکان و نوجوانان بروز پیدا کرده است . مسئله دشنام و ناسزا با واژگان و الفاظ رکیک و زشت است.

 

 


ارسال دیدگاه

برای ارسال نظر لطفا ورود یا ثبت نام کنید.

10 تومان