دانلود فایل اقدام پژوهی چگونه توانستم مفاهیم نماز را به دانش آموزان چندپایه آموزش داده و آنها را به نماز جماعت علاقه مند کنم؟دانلود فایل اقدام پژوهی چگونه توانستم مفاهیم نماز را به دانش آموزان چندپایه آموزش داده و آنها را به نماز جماعت علاقه مند کنم؟

یکی از راههای تربیت دینی کودکان ، شرکت دادن آنها در نماز جماعت می باشد من به عنوان معلم ، وظیفه دارم دانش آموزان را نسبت به ان

0 1.6k

دانلود فایل اقدام پژوهی چگونه توانستم مفاهیم نماز را به دانش آموزان چندپایه آموزش داده و آنها را به نماز جماعت علاقه مند کنم؟

فرمت فایل:word

شرح فایل: پروردگار متعال، خالق آدمی است او با تمام صفات و ویژگی های انسان و نیز سیر تكامل و رشد او بی‌كم و كاست آشناست. به همین جهت بهترین و كامل‌ترین برنامه تربیتی را نیز از طریق پیامبران شایسته خود برای انسان فرستاده و در اختیارش قرار داده است. تعلیم و تربیت مهمترین و والاترین وظیفه بزرگترین معلمان بشریت، پیامبران بزرگ خدا و امامان راهنما (ع) است. آنان كه برای راهنمایی آدمی مبعوث شده اند سرچشمه‌های سعادت و نیك بختی را به روی او گشوده اند. پیش از آن راه بنمایانند همراهان خود را به خوبی شناخته و از راز و رمزهای وجود آنها و پیچیدگی های درونی و بیرونیشان آگاه گردیده اند.

 

 


ارسال دیدگاه

برای ارسال نظر لطفا ورود یا ثبت نام کنید.

10,000 تومان