دانلود طرح جابر شیر

0 1.4k

کاربر عزیز ما دانلود طرح جابر  با موضوع شیر را به شما پیشنهاد میدهیم. شما میتوانید  با اطمینان  این طرح جابر شیر را با توضیحات کامل  و عکس های متنوع و با کیفیت از سایت ما دانلود کنید. لازم به ذکر است که این  فایل طرح جابر قابل ویرایش و در قالب word  و pdf و با قیمت بسیار مناسب در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است.

  • طرح جابربن حیان شیر شامل محتوای: عنوان فانتزی و خلاقانه  ،مسئله ، تحقیق زمینه ای یا متن ،نمودار ویژه طرح  طبقه بندی ، نتیجه گیری ، منابع معتبر، سپاسگزاری، دفتر کارنما پرشده و تکمیل شده ، عکس های مرتبط ، تابلو نمایش کارتون پلاست ، حاشیه های زیبا ، سرتیتر ها ، مطالب مفید و کامل و...
    این مستندات عنوان شده بر طبق آخرین بخش نامه طرح جابر می باشد، فونت متن و تیتر و اندازه رعایت شده .
    عکس های با کیفیت مرتبط طرح شیر جابربن حیان  ,مطالب علمی آموزشی مرتبط با شیر.
    حاشیه و غالب حرفه ای مرتبط با شیر,مناسب برای جشنواره جابربن حیان و موفق شدن و مقام آوردن شما در سطح منطقه و استان

قسمتی کوچکی از این مجموعه برای شما ارائه می دهیم :

تحقیق زمینه ای :
شیر از لحاظ اندازه بدن و دم تقریبا مانند ببر است ولی از لحاظ داشتن رنگ یکنواخت گندمگون که بدون نوارهای تیره عرضی است با آن تفاوت می‌کند. در شیر در انتهای دم یک دسته موی سیاه ودر عقب گوش یک لکه سیاه وجود دارد و بین پهلوهای بدن با ناحیه شکم و سطح خارجی با سطح داخلی دستها و پاها اختلاف زیادی دیده نمی‌شود. در پهلوها و بالای گردن موهای بلندبه صورت یال وجود دارد.نرها از ماده‌ها بزرگتر هستند و در نرهای بالغ در بالای شانه تا بالای سر و روی گونه‌ها و پهلوهای گردن تا سینه موهای بلند یال مانند روئیده شده است. اندازه یال در نژادهای مختلف شیر متفاوت است. در شیر ایرانی یال کوتاهتر است.... ادامه  مطالب پس از خرید طرح قابل مشاهده خواهد بود.


ارسال دیدگاه

برای ارسال نظر لطفا ورود یا ثبت نام کنید.

35,000 تومان