دانلود اقدام پژوهی درمورد چگونه توانستم به مریم (اسم مستعار) کودک طلاق در یادگیری بهتر درس کمک کنم ؟

بدون شك دانش آموزي كه در يك خانواده از هم گسيخته به سر مي برد و اختلاف و مشاجرات والدين امنيت خاطر و سلامت عاطفي او را به هم م

0 1.8k

دانلود اقدام پژوهی درمورد چگونه توانستم  به  مریم (اسم مستعار) کودک  طلاق در یادگیری بهتر درس کمک کنم ؟

فرمت فایل: word

کاربر عزیز شما میتوانید اقدام پژوهی درمورد چگونه توانستم  به  مریم (اسم مستعار) کودک  طلاق در یادگیری بهتر درس کمک کنم ؟ را با توضیحات کامل  از سایت ما دانلود نمایید لازم به ذکر است که این فایل قابل ویرایش و در قالب word وpdf و با قیمت بسیار مناسب در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است

شرح فایل: خانواده اوّلين پايه گذار شخصيّت و ارزش هاي فكري است كه نقش مهمّي در تعيين سرنوشت ، سبك و خط مشي آينده ي فرد دارد. هيچ كس  در خانواده از تأثيرات نامطلوب طلاق گريزي  ندارد . طلاق و جدايي والدين پديده اي ناخوشايند و نامطلوب است كه غالباً پس از يك دوره كشمكش  و درگيري هاي شديد خانوادگي به وقوع مي پيوندد . علاوه بر فشامریمي رواني كه در پي كشمكش هاي فزاينده ي والدين طلاق بر كودك تحميل مي گردد ، فشامریمي رواني ديگري نيز به عنوان  پيامد هاي جانبي طلاق وجود دارد كه گاه مجموع اين فشامریم مي تواند كودك را به مرز بيماري هاي اعصاب و روان ، ناهنجاري هاي رفتاري ،  ناسازگاري هاي اجتماعي و عاطفي نيز بكشاند . اولين سال هاي طلاق پرتنش ترين سال براي والدين است ، زيرا با بسياري از مشكلات تازه و دشواري هاي مربوط به امورمالي و خانوادگي مواجه اند .  (‌حجازي ، ص 33 )  اكثر اوقات در چنين شرايطي خود پنداره ي والدين دچار تزلزل مي شود و احساس اضطراب ، افسردگي ، خشم ،  طردشدگي و ناتواني وبي كفايتي در برقراري روابط پر معنا به وجود مي آيد . اين احساسات همانند امواجي حريم رواني و عاطفي كودك را متأثر  مي سازد و كودك علاوه بر شرايط جديد والدين ، ناچار به تحمل   پديده هاي جانبي طلاق نيز خواهد بود. (‌حجازي ، ص 34 )


ارسال دیدگاه

برای ارسال نظر لطفا ورود یا ثبت نام کنید.

20,000 تومان